7/30/2013

Crushed Without Blessing

I am back! Na lange tijd is er dan eindelijk weer een outfitpost, en de tijd is voor mij de laatste tijd echt voorbij gevlogen. Ik was daarom ook excited-as-hell om weer outfitfoto's te gaan maken, maar jammer genoeg zijn de meeste foto's foutief scherpgesteld, dus zitten jullie opgescheept met een overload aan foto's van mijn geweldige *ahum* hoofd. 
Outfit
Meh. Ik had genoeg inspiratie voor outfits (oh nee, totaal niet door de grote berg kleding die ik de laatste tijd heb gekocht hoor. Wacht welke grote berg kleding ookalweer?), maar op de één of andere manier wil ik de laatste tijd alleen maar hele luchtige, simpele dingen dragen. Daarom hier mijn Galaxy jurkje van H&M, gecombineerd met Dr. Martens, een kristalketting van Lucardi, een two-fingerring van Bijou Brigitte en de bril is uit China.  
Daarbij wil ik jullie vertellen dat ik van plan ben om alles nog iets persoonlijker te maken. Daarmee bedoel ik gewoon echt eigen belevenissen uitgebreid beschrijven of mijn pittig aangescherpte mening geven over van alles en nog wat. Ik heb het gevoel dat ik best een aparte gedachtegang over bepaalde zaken heb, en dat ik intelligent genoeg ben om deze te kunnen verwoorden. 

Ik weet nog niet precies hoe en wat, maar zodra jullie een post ontdekken waarin ik een heel verhaal loop te zeiken over een bepaald onderwerp, of waar ik me aan irriteer, dan weet je dat jij en ik in het slechte deel zijn beland.

Ik heb trouwens ook veel zin in een bloggersmeeting, dus als er iemand weer wilt meeten, comment below :).

Liefs,
Linda Ruan

23 comments:

  1. Waaaauw, wat een geweldige outfit! Fijn dat je weer iets hebt gepost! Xx

    ReplyDelete
  2. Aaah wat een leuk jurkje! Staat je erg leuk :) Super dat je je artikels persoonlijker gaat maken!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. you look soo pretty! just love your dress!

    ReplyDelete
  4. Leuk :)

    --Joseeeeee

    ReplyDelete
  5. Mooi jurkje! http://evabajema.com/

    ReplyDelete
  6. Ik kijk altijd uit naar een post van jou! Ik herken het heel erg dat je de laatste tijd alleen maar simpele outfits wil dragen.

    ReplyDelete
  7. Hahah dat heb ik ook altijd dat die stomme camera niet goed scherpstelt, mooie foto's en leuke outfit! Liefs

    ReplyDelete
  8. Hey! Wat een leuke outfit! Tijdje geleden haha! Maar het lijkt me heel erg leuk om te meeten, want ik volg je nu wel al een hele tijd! Liefs

    ReplyDelete
  9. love your dress! let me know if you want to follow each other! xo

    louboutinsandlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Leuk jurkje! In de zomer, en vooral rond de vakantietijd, heb ik ook alleen maar zin om iets simpels te dragen, herkenbaar haha.

    ReplyDelete
  11. pretty dress,like the pics!!! :)

    ReplyDelete
  12. you are such a cutie! lovely photos :)

    ReplyDelete
  13. were the same age :)
    check out my latest post?
    your comments mean a lot :)

    I would love to follow each other too if you like:)

    http://coveredbygracee.blogspot.co.uk/2013/08/body-shop-born-lippy-lip-balm-reveiw.html

    ReplyDelete
  14. supermooie outfit!
    http://fashionistasinwonderland.blogspot.be/
    xxx

    ReplyDelete
  15. Wat een schattig, leuk jurkje heb je aan!

    x
    je nieuwste volgster

    ReplyDelete
  16. Superleuk! Ik heb dat jurkje helemaal niet gezien bij de H&M. Jammer haha. xx

    ReplyDelete
  17. Super leuke outfitt !!

    xx
    www.welcometojuliaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Leuk jurkje! Heb deze zelf nog nooit tegen zien komen bij de h&m.

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...