7/14/2013

But Today...

Hi pretty. 

Ik... ben ongelooflijk stom. En nee niet "stom" in de betekenis van dat je geen geluid met je keel (longvaten?) kunt maken, maar gewoon dom en irritant. De reden? Ik had gezegd dat ik ongeveer twee weken geleden -dinsdag 2 juli voor de duidelijkheid - zou beginnen met bloggen. En mijn vriendinnen, zo schattig, en een deel van de lezers, checken dan ook sinds die dag al elke dag hoopvol of er een nieuwe post online staat. Maar wat heb ik gedaan? Juist. Niks. En ik weet niet of ik het, zelfs zonder school, te druk heb, of dat ik gewoon even niet meer in mijn bloggersflow zat en geen motivatie kon vinden voor een post (niet dat iedereen die blogt een bloggersflow heeft maar ik soms wel).




Maaaaaarrrrr... vanavond komt er (hopelijk, als mijn brein het niet weer eens besluit op te geven) een post online over het opruimen/organiseren van je kast! Ik was al twee weken geleden begonnen aan die post (zie je, ik probeerde het wel!), en besloot om tegelijkertijd mijn kamer op te ruimen en te schrijven, maar dat werkte niet omdat ja uhm. Omdat ik lui ben en nooit begon aan het opruimen.

Dus deze post gaat alleen over andere posts. Ik zet de reacties wel uit, wil ik mijn gevoelens sparen.

Liefs,
Linda Ruan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...