2/20/2013

Things Just Got A Little Bit Infancy! - Day 3

Hmm, ik weet dus niet echt wat ik hier moet schrijven. Hopeloos klaagde ik bij mijn vriendinnen dat ik mijn inspiratie volledig kwijt was. Één van hen stelde voor dat ik mijn 'inspiratieplant' erbij moest halen (Ehm.. dat leg ik later nog wel uit!), de ander stelde voor dat ik een beetje naar muziek moest luisteren. Dus dat deed ik. Het eerste wat in mijn afspeellijst stond was 'Veo Veo', dus daar ging ik even op een awkward manier op los (en toen kwam mijn moeder binnen, en toen was het nog awkwarder). Maar nu heb ik nog steeds niets om te schrijven, alleen dit waardeloze verhaal! Oh well.

Hoe dan ook, deze strik heb ik ongeveer een jaar geleden bij River Island gekocht en eindelijk ben ik eraan toe gekomen om hem te dragen! I adore it. Mijn jas is van DEPT, spijkerblouse van C&A, ketting van H&M, legging van het schattigste winkeltje éver in China en Dr. Martens, again.
Oh trouwens, ik heb dus wat gedaan wat ik mezelf nog zo heilig had beloofd niet te doen, een legging als broek dragen. Ik weet het, ik weet het, maar de denimblouse verbergt het bovenste gedeelte van de legging, dus ik vond het niet al te erg. Daarbij vind ik geprinte legging onder een rokje dragen wat minder.


Liefs,
Linda Ruan
Crush: "Jij ziet er leuk uit vandaag!"
Ik: *foto hierboven*
Wat ben ik weer goed met dit soort dingen!

11 comments:

  1. Erg gave outfit! Je ketting is erg gaaf ^^, altijd leuk om te zien wat je allemaal uit China hebt, ze hebben daar zulke leuke dingen :)

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! En dat zou ik trouwens ook doen als mijn crush dat tegen me zou zeggen haha :)

    ReplyDelete
  3. Hele leuke outfit! :) Ik vind je ketting ook echt super gaaf.

    ReplyDelete
  4. wat een leuke outfit! Ben benieuwd naar die inspiratieplant hahaa..
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Superlief dat strikje in je haar :) ben nu wel heel benieuwd naar je inspiratieplant zeg, haha vertel!

    ReplyDelete
  6. Ben echt helemaal fan van je outfit, zo tof! <3 Je hebt echt een leuke stijl.

    ReplyDelete
  7. Leuk leuk leuk! Je strik staat heel leuk bij de legging :)

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...