2/16/2013

Random Little Notebook

Hello!

Het is weer tijd voor een kleine random update!

Oh, wat hou ik van Lush! Van de winkel tot het personeel, van de geur tot de kwaliteit. Bruisballen zijn perfect voor ontspanning en zorgen voor een luxegevoel. Deze had ik dan ook gebruikt midden in mijn toetsweek. Deze heet 'Think Pink', kleurt roze in je bad en als je goed kijkt zie je zelfs schattige mini-hartjes! Ik had eigenlijk gehoopt op héél veel roze schuim, maar dat zal wel een andere bruisbal zijn. Weet iemand welke?


Ik haat het om mee te delen, maar helaas zit ik in een kleding-dip. Wat ik de laatste tijd draag is alleen maar om mezelf warm te houden en ik voel me ook helemaal niet lekker of mezelf in mijn outfits. Ik draag alleen maar saaie truien met spijkerbroeken en schoenen, zonder er ook maar een klein beetje bij na te denken. Een aantal voorbeelden van mijn outfits de laatste tijd:

Maar ik kom er wel bovenop, I promise!

Benieuwd naar de mode-expo over de jaren '60 in het Gemeente Museum Den Daag? Stay Tuned!

Deze foto vond ik laatst terug op mijn facebook. Een 'aawwh'-momentje voor mij, ookal ben ik het zelf die een soort ballon van een broertje vasthoud. 

Oh trouwens, mijn Valentijnsdag was best leuk hoor, wie heeft een vriendje nodig als je een moeder hebt?! Precies. Haha. Ik niet.
En nu ga ik weer verder met mijn leuke boekverslag-achtig-iets, ciao!

Linda Ruan



11 comments:

  1. Leuk artikel! Pfaff ik zit ook in een kleding dip. Het is het tijd van het jaar denk ik, nog geen lente maar al lang geen winter meer (voor mijn gevoel dan).

    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Aww, de foto's met je familie zijn zo lief <3
    OMG, die bruisbal wil ik eens proberen, die hartjes zijn echt leuk erin! Ik denk dat kledingdips vrij normaal zijn in de winter, nouja, je bent in ieder geval niet de enige.

    ReplyDelete
  3. heey,
    die bloemetjes broek is super leuk!
    waar heb je die gekocht?
    x

    ReplyDelete
  4. Ik vind je outfits nog altijd mooi !

    ReplyDelete
  5. Leuke blogpost! Ik zit ook in een kleding dip (ik vind je tweede outfit trouwens wel helemaal geweldig! :D), ik denk dat het komt doordat het geen winter meer is maar ook nog geen lente.... Hurry up lente!

    ReplyDelete
  6. Super leuke post! Lush heeft echt heerlijke producten.
    Jammer genoeg is het wel wat duur voor mijn budget. Ik heb laatst ook de shower jelly sweetie pie gekocht. Echt een aanrader!
    Kledingdips, daar heb ik jammer genoeg ook last van, maar look on the bright side: Het is bijna lente! haha

    Liefs

    Jessy

    ReplyDelete
  7. Dat roze bad, super leuk! Wij hebben thuis jammer genoeg geen bad, wel een regen douche (een douchekop zo lang als ongeveer een liniaal). Okee, ik dwaal af. Leuke post!

    ReplyDelete
  8. Té lieve foto met je moeder, echt super leuk!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...