2/13/2013

I've Learned a Lot, This Week

Hello peeps!

Het was weer toetsweek voor mij! Ik heb uren en uren achter mijn bureau (en op mijn bed, onder het tapijt, op het trappetje voor mijn huis en op het bevroren terras) zitten leren, om goede cijfers te halen. En die heb ik wel gehaald hoor. Min of meer. 

Naast een aantal saaie dingen heb ik nog heel wat geleerd deze week…

-Dat op de grond slapen NIET lekkerder voelt dan in mijn eigen bed (ook al denk je nog zo van wel). Ik spreek uit ervaring.
-Dat blauwe M&M’s je een superblauwe tong bezorgen. HELL YEAH!
-Dat crackle-nagellak héél snel chipt, zeker in combinatie met 24/7 eraan lopen pulken.

-Dat het meteen verscheuren van bladen die je voor een toets moest leren niet erg handig is. ‘Goed, dit kwartaal gaan we verder met de bladen van vorig kwartaal.’ Oeps.
-Dat ik nauwkeuriger moet werken, dan had ik voor wiskunde misschien wel een 10 gehad (ASDFGHJKL. Stomme minuscule fout.) en was mijn broek nog schoon geweest (*geen toelichting*).
-Dat zodra mijn moeder op zakenreis is, mijn huis opeens verandert in een studentenhuis. Inclusief de doorsnee gek-in-onderbroek (mijn broertje).
-Dat rennen met een open tas niet het beste idee is. Ten minste niet als je geen brood-met-sneeuwvlokken lust.

-Dat mijn vader érg gevoelig is voor de woorden: “Hey weetje, je kleine teen ziet er best wel raar uit.”
-Dat ik geslaagd ben voor mijn Cambridge FCE examen!
-Dat tegen een mollige vrouw zeggen: “Gefeliciteerd met uw zwangerschap!” niet het beste is wat je kunt doen…
-Dat ik best wel supercreatief ben! Zo heb ik bijvoorbeeld random roze en lila suikerhartjes in mijn gourmet-pannekoekje gestrooid. Het smaakte niet lekker.
-Dat er héél veel Chinese gerechten bestaan, niet alleen gefrituurde banaan.
-Dat ik minder CSI moet gaan kijken. ‘Maar die bloedvlek is echt gewoon van een massamoord onder mijn bureau hoor! De moordenaar is door de spleten van de tegels heen gekropen!’
-Dat zodra het koud word, ik mijn fashionsense volledig kwijtraak. Ik heb de laatste tijd echt alleen maar in dezelfde broeken en dikke truien gelopen.  Layering? Neh.
-Dat onder sommige omstandigheden, Ice Tea gaat ruiken naar bedorven appelsap.
-Dat wanneer ik ‘Linda Ruan’ intyp bij google afbeeldingen, ik onder andere Miranda Kerr krijg te zien. Zucht, I wish.

Goh, wat ben ik toch een leerzaam, slim en ijverige leerling.

Liefs,
Linda Ruan

Voor de geïnteresseerden onder ons (ja mijn moeder leest mijn blog ook, HAY MAM), hier is een foto van mijn lijst met links al mijn gemiddelde cijfers, tussenin mijn verwachtingen (links voor het maken van de toets, rechts na het maken van de toets), met welke cijfers ik blij ben voor dat vak en wat mijn werkelijke cijfers waren:

-Dat mijn inschattingsvermogen niet heel goed is.

12 comments:

  1. Ik vind wel dat je inschattingsvermogen goed is haha, bij mij zit het er namelijk altijd veeel erger naast. Als ik dit soort lijstjes maak dan.. Wat een grappige dingen heb je deze week geleerd en wat een super super goede cijfers heb je gehaald! Liefs

    ReplyDelete
  2. Woooooow, jij haalt echt hoge cijfers. Daar mag je trots op zijn Linda :)

    ReplyDelete
  3. Jeej :D een nieuwe post :D
    gefeliciteerd met je punten!
    &wat een avontuurlijke week heb je gehad (:
    ik zal de tip van de paarse hartjes onthouden xD
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha echt gewéldig om te lezen!!
    En jep, blauwe M&M's zijn inderdaad magisch :)
    xx

    ReplyDelete
  5. hahaa super leuk artikel! En wow, je cijfers zijn erg goed :)
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Haha dit is echt een super leuke post!
    Grappig en leuke foto's!

    Liefs, www.ocean-hearts.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super leuk artikel! Fijne valentijnsdag!
    Liefs,
    Bo

    ReplyDelete
  8. Leuk om te lezen, en hele goede cijfers trouwens!
    x http://modeaccro.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  9. wat leuk om te lezen! Je schrijft zo leuk en je maakt mooie foto's en je hebt een leuke kledingstijl en blog! Ga zo door! Liefs

    ReplyDelete
  10. Haha, leuk om te lezen! Ik heb je trouwens genomineerd voor een Liebster award! Je kunt er meer over lezen op mijn blog http://beautydagboek.com/2013/02/16/liebster-award/#more-1425.

    ReplyDelete
  11. Hey, mooie cijfers voor je toets :)
    hoe gaat het eigenlijk met je chinese lessen ? Ook okee?

    --Soekie

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...