2/05/2013

It's Party Time!

Één van mijn vele passies (naast mijn intellectuele hobby's als schaken, sterrenkunde bestuderen, praten met de minister van economische zaken etc.) is feestkleding dragen. Oh, de fijne manier waarop paletten in een kleuren patroon op een strakke strapless jurk zijn genaaid. Oh, de schattige ruffels aan het einde van een poederroze jurk met een met-diamantjes-bezette-bovenkant. Oh, de glinsterende zijden stof die extra goed naar voren komt door de plooien bij een A-line jurkje. En dan heb ik het alleen nog maar over jurken gehad! Wat dacht je van een chique broek, mooie blouse, opvallende clutch en goede schoenen?

Ik hou dus erg van feestkleding. En deze leuke passie van mij kan ik aanstaande vrijdag uiten door middel van mijn "Valentijns-gala" op school!

Ik was dus op zoek naar zo'n soort jurkje (links en rechts bovenin, al zien de andere er ook heel schattig uit):
Kendall inspired homecomming dresses
1st Dress: River Island Light Pink Forever Dress HERE
2nd Dress: Club L Crochet Lace Dress HERE
3rd Dress: Cream and Gold Sequin Sleeveless Bodycon Dress HERE
4th Dress: River Island Light beige forever unique embellished dress HERE
5th Dress: House of Dereon Cut Out Sutd Bustier Dress HERE
6th Dress: H&M HERE
7th Dress: Mesh Insert Skater Dress HERE
8th Dress: Blue Contrast Sequin Dip Dress HERE
Dus ik ging samen met een vriendin naar Rotterdam, waar we samen op 'jurkjesjacht' gingen. Ik dacht meteen aan River Island, aangezien ik daar een tijdje geleden nog superveel superleuke jurkjes had gezien. Maar natuurlijk waren ze allemaal weg! Tot mijn grote teleurstelling had bijna geen enkele winkel nog feestkleding (de feestdagen zijn ten slotte ook voorbij). Gelukkig vond ik bij Bershka nog een leuk jurkje voor een hele mooie prijs. So, let's show it!
Waarschijnlijk ga ik andere schoenen dragen, aangezien dansen op hakken van 14 centimeter niet het beste idee is voor mij. Dus dat worden zwarte ballerina's met zwarte panty. Daarbij mist de clutch en misschien voeg ik nog een riempje en een vestje toe.

Maar ik weet nog helemaal niks zeker! Dus als jullie goed advies hebben hoe je dit jurkje het beste kunt combineren, heel graag!

Liefs,

Linda Ruan

21 comments:

  1. Oh wauw wauw wauw: so lovely <3 It looks like galaxy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Superbedankt! En wow, nu je het zegt.. haha!

      xx

      Delete
  2. 1 en 4 zijn mooi, maar die van jou is ook very pretty :D

    ReplyDelete
  3. WOW WOW die jurk is amazing! De foto's zijn ook erg leuk <3 Aaahwwww! Xx

    ReplyDelete
  4. Waaauuuuw! Ik houd echt van donkerblauwe jurken, die zijn prachtig. En dat hij zo glittert! Ik heb vrijdag ook een Valentijnsgala op school en ik draag ook een donkerblauwe jurk (lol, wat een toeval). Als je nog een andere keer een mooie jurk zoekt: in Leiden zit een winkeltje met schitterende jurken voor echt heel een betaalbare prijs. Ik heb daar mijn jurk voor 30 (!!!) euro gekocht en hij is echt schitterend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwh dankjewel! En bedankt voor je tip! Mijn jurk was 36 euro maar afgeprijsd naar 10, hiephoy! :)
      xx

      Delete
  5. wat een leuke jurkjes! die rode met dat (uhmm lange gat) vind ik erg leuk :) Die jurk die je hebt staat je echt prachtig! en met die hakken eronder zijn je benen echt heel erg mooi lang :)
    xoxo

    ReplyDelete
  6. leuke jurk! en waaaauuuuw die hakken <333____<3333

    ReplyDelete
  7. ASDFJKDkdsjfASDLFJASDLK JE JURK OHMYGOOOOOD <3.<3 Zo vet Linda! En ook hele mooie foto's :)

    ReplyDelete
  8. Jij bent zoooo mooi! En je jurkjr natuurlijk ook haha (:

    ReplyDelete
  9. Het jurkje dat je draagt is zooo mooi! :)

    ReplyDelete
  10. leuke jurkjes, heerlijk altijd om naar te zoeken met de feestdagen. Maar dat van een jurkje niet kunnen vinden ken ik, wij hadden ook altijd in feb pas een gala.. :( Bij de Mango hadden ze nog wel best veel op de site & in de sale! Maar deze is ook enorm leuk & een beetje galaxy :D me love!

    ReplyDelete
  11. WOW! That dress suits you so well, you look stunning!
    and I love those dresses from the collage too :) xx
    www.wldhrts.com

    ReplyDelete
  12. Wauw! Ik ben jaloers op het jurkje, de pumps én je figuur! Supermooie benen heb jij!

    ReplyDelete
  13. gala's zijn altijd zo leuk! En wauw, je jurkje is echt super mooi ^^.

    ReplyDelete
  14. Super mooi jurkje, en hele leuke schoenen!

    ReplyDelete
  15. wauuw mooi jurkje!
    x

    ReplyDelete
  16. replica bags sydney replica gucci bag w0v39h1l68 replica bags india This Site k6x75a7t36 replica ysl bags replica bags vuitton view publisher site x3g32x5l05 louis vuitton fake replica bags online h3d41q1e14

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...