2/24/2013

Hit By A Miracle - Day 5

Hey lovely!Sorry sorry sorry dat ik gisteren en de dag daarvoor geen outfit heb gepost. Ik had koorts en het enige wat ik droeg was eigenlijk mijn pyjama. Natuurlijk ga ik die dagen inhalen door maandag en dinsdag ook nog een outfit te posten. Ondanks de dagen van mijn 7 Days of Fashion dan niet helemaal achterelkaar zijn, vind ik dat ik hem toch wel heb 'behaald'. Er is gewoon een uitzondering op ziek-zijn.
Ik vind mijn vintage trui echt geweldig, de bolletjes geven een heel apart en jeugdig effect en de trui is geweldig om, zoals bij deze outfit, over een random blouse heen te gooien om de koude temperatuur te verslaan. De shorts zijn van H&M, denimblouse van C&A en de strik en ballerina's van River Island.


Liefs,
Linda Ruan

13 comments:

  1. Leuke outfit!
    Ik hoop dat je snel beter wordt (of ben je al beter haha? )

    ReplyDelete
  2. Dat is een erg leuke trui zeg! Je kan ook gewoon je pyjama op je blog posten ;p. Waarschijnlijk vond niemand het erg, haha

    ReplyDelete
  3. Geweldige combinatie! Ik vind je shortje heel leuk! Liefs

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! Je hebt 'm zeker behaald, maakt nie tuti dat ze niet achter elkaar waren. Die trui is echt heel erg leuk, erg schattig :)
    liefs!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit en props dat je altijd zo orgineel en leuk op foto's staat!

    ReplyDelete
  6. Die trui echt zo leuk! Ik ga maar een keertje DIYen en wat mini pompoms halen haha

    Liefs,

    Jessy

    ReplyDelete
  7. you're so beautiful dear <3 love your outfit! xx

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Nice look!! You look perfect!!

    I'm following you right now! Follow each other?

    Kisses!

    http://sherryvintage.blogspot.co.uk/2013/02/u-g-g-e-v-e-n-t-at-lfw-aw-13.html

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...