2/03/2013

Get To Know Me - Tag

Ik heb stiekem al een beetje naar de uitslagen van mijn enquête gekeken (volgende week komen ze op mijn blog!), en het blijkt dat veel van jullie mij beter wil leren kennen (want ik ben zóóó interessant)! Daarom heb ik mijn google-magie laten werken en de eerste random tag overgenomen!

1. Is it cute when guys kiss you on your forehead? Very, niet dat ik het ooit heb meegemaakt. Alhoewel, telt een hond ook als een 'guy'? En telt likken ook als 'kiss'?

2. A big poofy dress or a short party dress? Hmm, dat ligt er nogal aan. Ik hou in elk geval meer van A-line jurkjes dan van strakke jurkjes. Jurk vind ik trouwens een hele idiote benaming. Maar ik denk dat ik zou gaan voor de 'big poofy dress', aangezien dat prinses-achtiger is.

3. Are diamonds a girl's best friend? Jazeker! Het is wel een dure vriendin, ofterwel je moet veel voor je vriendin betalen en dat is niet cool. Dus eigenlijk nee.

4. Is your hair up or down today? Up! Zo ziet niemand hoe warrig het eigenlijk is ;).

5. Do you straighten your hair? Dat is niet nodig aangezien mijn haar zo stijl is als een... waterval.

6. Favorite mascara? Ik weet de naam niet meer precies, maar de afkorting van het merk is HR. Holy Rabits? Heavy Robot? Hand Rotation? Honey Rock? Wie zal het weten...
794892-9-1318086091525_large
7. Do you get your nails done? Nee, al heb ik binnenkort een belangrijk sollicitatiegesprek (grapje, nee, die heb ik niet).

8. Small or large purses? Zéker grote portemonnees, zodat ik al mijn dingen erin kwijt kan.

9. Jeans or sweats? Op school jeans maar zodra ik thuiskom en wat chocola heb gepakt, switch ik meteen naar sweats.

10. Do you wear clothes/shoes/jewelry that's uncomfortable? Ja. De laatste tijd (= wintertijd) wat minder, maar mijn vriendinnen zien me vaak raar lopen door oncomfortabele schoenen, extreem voorzichtig doen door een teveel aan grote sieraden of als een plank lopen zodat mijn broek niet kreukelt.

11. Do you text message a lot? Duhhhhhh. Ik denk héél veel na, dus ik moet al die gedachten ook (op een meestal nogal hysterische manier) kwijt aan mijn vrienden.
Tumblr_mhkay7o4dg1qbiwmko1_500_large
12. Whats your favorite color? Heb ik niet, maar ik heb wel een aantal favo kleurcombinaties.

13. Heels or flats? Het liefst hakken, omdat ik vind dat ze meestal mooier staan, maar helaas ben ik een onhandig persoon dus val ik snel om wanneer ik op hakken loop.

14. Would you ever leave the house without makeup on? Bien-sûr! Ik heb mijn angst, welke ik in DEZE post beschrijf, overwonnen.

15. Do you think lipgloss is the best!? Hmm, ik draag bijna nooit lipgloss, maar wanneer ik het draag kan ik lipgloss in drie woorden omschrijven: shiny, pretty en plakkerig.

16. Do you own any big sunglasses? Wooooooeeehoeeeee ja! Ik heb eigenlijk een zonnebrillenverslaving gehad, dus ik heb allerlei type zonnebrillen in bezit!
Tumblr_m2vk0mmpeq1r7r2j3o1_r4_500_large
17. How long does it take you to get ready in the morning? Misschien denken sommigen van jullie dat ik een heel verzorgd persoon ben, maar in feiten ben ik een chaos. Mijn slaap- en eetritme slaat nergens op, ik maak mijn huiswerk/leer voor een toets pas op het allerlaatste moment en doe niet heel veel aan mijn uiterlijk (behalve kleding kopen natuurlijk). Dus 's ochtends opstaan is meestal ook nogal een chaos. Meestal sta ik pas rond 07.30 op, doe vervolgens zo'n 20 minuten over mijn eyeliner, en eet/trek mijn schoenen en jas aan binnen 10 minuten zodat ik mijn tram om 08.03 nét kan halen.

18. Gold or silver? Beiden, en dan bestel ik de smaragden en robijnen er ook nog bij, ober.

19. Do you like to wear dresses? Gurl, duh. 

20. In the last 48 hours have you hung out with a guy? Yassss.

21. Do you like to hold hands? Ligt eraan met wie! Maar het liefst doe ik het met mijn lievelingsmok gevuld met chocolademelk. Mokkieee <3
Tumblr_mhnnjxcodo1rgjqsso1_500_large
22. What do you notice when you first meet a guy? Hmm, volgens mij heb ik een nogal liefdevolle tag overgenomen, maar dat is oké, het is ten slotte bijna Valentijnsdag! In elk geval, waarschijnlijk zijn haar.

23. Do you like making eye contact? Eh ja hoor, al word ik erg snel rood en trek ik als gevolg rare gezichtsuitdrukkingen en begin ik onzin uit te kramen ("Jij hebt eigenlijk niet heel veel spieren! Dus je bent een vrouw. Maar wacht, vrouwen hebben wel spieren. Dus je bent een omavrouw!").

24. Would you kill for chocolate? Mijn chocolade obsessie is groot, maar ook weer niet zó groot!

25. On a scale from 1-10 how fun is shopping? 10! Maar je banksaldo krijgt dan weer een 1.

26. Do you yell a lot? Volgens mij wel, maar meestal uit blijdschap.
Tumblr_mdfkl0t2fs1qldfsoo1_500_large
27. Do you wear sweatpants/pajamas to school/work? Ik ben denk ik twee keer in mijn leven in een joggingsbroek naar school geweest. Zoals ik al eerder zei, ik ben soms een chaos (ik kan geen van mijn 41 andere broeken vinden etc.).

28. Have you ever dressed unlike yourself to impress a guy? Nee en dat zal ik ook nooit doen. Ik heb best wel wat negatief commentaar gekregen op mijn kledingstijl, maar ik zal deze nooit voor wie dan ook veranderen.

29. What makeup could you not live without? Eyeliner.

30. Do you fall in love easily? Ik wissel heel snel van mening. De ene dag kan ik 'OMG HIJ IS PERFECT IK WIL MET HEM TROUWEN' over een jongen denken, de andere dag kan ik hem wel van een ravijn afduwen. Dit is het leukste deel aan mijn persoonlijkheid!

31. Do you think you have the bestest friend ever? Als ze op hun 18e samen met mij een roadtrip door de VS gaan maken wel ;). Haha just kidding, ja, ik heb ein-de-lijk een vriendin gevonden die ik volledig vertrouw, waar ik alles mee kan delen en waarmee ik oud wil worden (als vriendinnen dan hihi). Girl, you're awesome.
Tumblr_mhjp9bmlje1rkmro5o1_500_large
En, kennen jullie me al beter? :)

Liefs,
Linda Ruan

9 comments:

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...