2/21/2013

Complementary Compliment - Day 4

Ik heb nog een tijdje getwijfeld over deze outfit omdat de drie kleuren misschien een beetje ongewoon bij elkaar staan, maar toen dacht ik aan het feit dat het toch mijn 7 Days of Fashion was en hakte de knoop door. Ik ben overigens helemaal verliefd op mijn schoenen van Madden Girl!


Op school droeg ik trouwens niet deze rode broek maar een rood rokje, omdat deze broek heel oncomfortabel zit en ik broeken in het algemeen een beetje haat (shorts uitgezonderd). Niet omdat ze minder leuk staan dan rokjes, maar omdat ik altijd bang ben dat ze vervormen!

Ik voelde me vandaag niet zo lekker, daarom de wat slechtere foto's, sorry!

Liefs,
Linda Ruan

19 comments:

  1. OMG Ik ben verliefd op die hakken!!

    Kus Noah
    www.mymistyrose.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. De kleuren zijn leuk hoor! :) ik ben echt weer een broek type, masr dat komt misschien omdat ik alleen maar rokjes heb gepast die veel te kort zijn voor mij..

    ReplyDelete
  3. wat een leuke outfit! die hakken zijn echt geweldig :)
    liefs!

    ReplyDelete
  4. Leeeeuk! En wat een prachtige heels inderdaad! Je bent echt de eerste die ik 'tegenkom' die dat broekvervormprobleem ook heeft. Zo hinderlijk. Je trekt een broek aan. Hij zit perfect. Je gaat lopen/fietsen/een half uur zitten/een dansje doen en hij zit opeens als een hobbezak. ARGH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! En nou in elk geval super dat ik niet de enige ben! Haha :)
      Xx

      Delete
  5. Ik vind je kleding echt super vet, die van de andere dagen ook al.Lekker veel kleur haha.
    Neem je ook eens een kijkje op mijn blog?
    http://myownparadises.blogspot.com
    Loves,
    Heleen

    ReplyDelete
  6. Ik vind het echt leuk met al die kleurtjes bij elkaar! Wat leuk trouwens dat je deze 7 days challenge doet. Je hakken zijn echt tof!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie outfit is dit! :) lekker basic kleuren bij elkaar, en het staat echt supergoed samen. Tof!

    ReplyDelete
  8. Ik vind dat juist super al die kleurtjes bij elkaar! :) Lekker vrolijk toch? Oehw, die hakken, ze zijn mooi. Xx

    ReplyDelete
  9. I really like your blog! de outfit is ook heel mooi!

    ReplyDelete
  10. The shoes are totally adorable.

    How about following each other? Let me know on my blog!

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Echt een leuk outfit die je hebt gematcht! Vrolijk met de 3 felle kleuren! En je hakken maken het helemaal af! Top outfit!
    myownparadises.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Dit gaat niet over het outfit, maar ik vind je header echt supertof! Hoe heb je die gemaakt? xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is een plaatje die ik op de plek van de titel heb gezet! xx

      Delete
  13. Ik heb net een paar posts gelezen en ik vind echt dat je een hele leuke stijl hebt! Erg leuke outfit dit ook, gewoon even het grauwe grijze weer tegengaan met kleur! Ik heb je ook gevolgd. X

    quecestlamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ik vind het blauwe jasje met geel heel mooi bij elkaar staan! Vaker doen :)!!
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.nl

    ReplyDelete
  15. Echt in één woord: zo super wauw mooi echt iwjnmk ly jouw style is zoooo mooi wauw echt wauw xxxxxx

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...