2/19/2013

Closure Dismissed - Day 2


Good evening!
Hebben jullie weleens het rare gevoel gehad dat je opeens slakken schattig begint te vinden, dat je je verzet tegen teveel ijs eten of dat je opeens zin hebt om te leren voor je Latijn USO die heel erg irritant is door de nieuwe grammatica over o.a. het gerundium, de ablativus absolutes en het coniunctivus? Ik ook niet. Daarom ga ik bloggen, yay!


Het bolhoedje is van H&M, geruite blouse van New Yorker, het strikje van Claire's (denk ik?), de short komt uit een winkeltje in China en ik heb eindelijk mijn Dr. Martens aan! Oh en ja, de bril heb ik echt op mijn neus naar school gedragen, het is tenslotte 7 Days of Fashion!


Hmm, ik was vergeten een goede foto van mijn short te maken, maar zo ziet 'ie eruit (deze foto is van ongeveer twee jaar geleden):

Trouwens, kennen jullie de trend 'Harlem Shake' al? Het principe is dat één iemand raar begint te dansen en op een gegeven moment de rest opeens volgt. Een paar jongens van mijn school vonden dit een leuk idee en hebben dus op Valentijnsdag voor zo veel mogelijk mensen gezorgd en hebben dit uitgevoerd en opgenomen. Ik doe ook mee, kun je mij spotten? :)
Liefs,
Linda Ruan

12 comments:

  1. Wat een leuke outfit, alweer! En in je vorige post vroeg je waar je een knalgele skater rokje kan kopen! Is dit misschien wat je zoekt? http://www.nastygal.com/product/scuba-skater-skirt-yellow Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt! En jaa, alleen de kleur moet nog iets geler zijn, maar toch bedankt!
      xx

      Delete
  2. Ik vind jou zó gaaf! Ik dacht altijd dat jij 17 jaar was ofzo, whut, haha.

    ReplyDelete
  3. Leuke outftit! En grappige harlem shake, ik zou t vet vinden om er ook aan eentje mee te doen! Liefs

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke outfit! ben echt verliefd op dat soort bloesjes :) hahaa the harlem shake, dat zou ik echt wel eens willen doen !

    ReplyDelete
  5. Helloooowww,

    Ik las in je vorige post dat je een geel rokje zocht en ik vond er een! Het is denk ik niet echt precies wat je zocht maar ik vond t echt iets voor jou :D
    http://www.riverisland.com/women/skirts/mini-skirts/Yellow-button-through-belted-mini-skirt-635340

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dankjewel! Het is niet precies wat ik in mijn hoofd had, maar dit is inderdaad ook heel wat voor mij! Sowieso, het is River Island... :)
      xx

      Delete
  6. Wauw wat heb jij mooi haar! Ik heb het nu ook over het gerundium, ablativus absolutus, etc. etc.; verschrikkelijk!
    Super leuke outfit, ook het Harlem Shake-filmpje is leuk... kon je alleen helaas niet vinden :)

    ReplyDelete
  7. Je blouse is geweldig, staat je heel mooi!

    ReplyDelete
  8. Wauw, echt super mooie outfit! Die blouse met de strik, kwijl... De dr. martens staan er super mooi bij!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...