2/17/2013

Announcement: 7 Days of Fashion!

7 DAYS OF FASHION

Terwijl ik dit typ ben ik aan het trillen van enthousiasme en gaat mijn neus heen en weer van opwinding (nee, dat is niet mogelijk). Misschien nog iets te dramatisch uitgedrukt, maar ik ben zó blij om jullie aan te kondigen dat ik mijn 7 Days of Fashion vanaf volgende week maandag ga starten!

Wat is een 7 Days of Fashion?
Ik weet niet of de term al bestond, maar ik heb het in elk geval zelf bedacht. Een 7 Days of Fashion is eigenlijk gewoon een eigen fashionweek. Dit betekent voor mij: elke dag de leukste outfits 'creëren' en dragen. Of ik ze ook meteen elke dag ga posten weet ik nog niet zeker aangezien ik élke keer weer beloof dat ik elke dag ga posten, maar dat lukt meestal niet. Wel is het zo dat dit zoveel voor me betekent dat ik me er dit keer écht aan ga proberen te houden!

Ik heb eerder, ongeveer anderhalf jaar geleden ook zo'n week gehad. Toen was ik nog veel minder fashionable, en had ik een nog veel sterkere eigen stijl. Ik droeg een week lang outfits die je bijna tot carnaval's kleding zou kunnen rekenen (maar wel op een stylish manier). Vanaf dat moment vond ik dat ik mijn stijl met anderen moest delen en begon mijn blog!

Waarom een 7 Days of Fashion?
Ten eerste is het natuurlijk gewoon superleuk om het meeste uit je kast te halen. Niet eens alleen deze 7 dagen, gewoon élke dag! Maar de echte reden is mijn kledingdip die ik gister al had besproken. Daar moet ik natuurlijk uit komen! Daarbij heb ik de laatste tijd helemaal geen outfits meer gepost, terwijl ik een hele berg kleding heb geshopt die ik natuurlijk wel aan jullie moet showen!

Dus, vanaf morgen (waarschijnlijk) elke dag een post met een awesome totally me outfit! Who's excited?

Liefs,
Linda Ruan

8 comments:

  1. Wat een leuk idee! Ik ben benieuwd. :) x

    ReplyDelete
  2. heel erg leuk! ben benieuwd :)
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee zeg! Ik ben heel erg benieuwd :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    ReplyDelete
  4. Ben erg benieuwd! Je hebt namelijk echt een super leuke kledingstijl vind ik ^^.

    ReplyDelete
  5. Oh dat is heel leuk dat je dat elke dag doet :) die stippen staan heel mooi bij het kant.

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...