2/27/2013

A Beautiful Mess - Day 7

De reden dat ik vandaag pas post in plaats van gister bestaat uit twee onderdelen. 1) Ik was naar de stad en had dus een andere outfit aan die wat makkelijker was met aan- en uitdoen (haul, anyone?). 2) Ik ben een lui persoon. De reden dat ik nu pas, om 10 uur 's avonds mijn post post (goh dat klinkt stom) is een stuk leuker en vertel ik jullie morgen!
 Deze outfit schreeuwt voor mij uit: gestoord mens, omdat hij nogal druk is en verschillende prints en texturen bij elkaar gooit. De panty is van H&M, rok van Bershka, de blouse is vintage waarvan de mouwen eraf zijn geknipt, denim jacket is van New Look, ketting was een cadeautje van mijn vriendinnen, de armbanden komen van verschillende marktjes/DIY/van vriendinnen en het haardingetje is van Bijou Brigitte.
Jaja ik weet het, mijn nagels zien er niet uit! Mijn nagellak-remover is op, net als mijn eyeliner trouwens... 
En met deze laatste post kom ik tot een eind van mijn 7 Days of Fashion! Ik had eigenlijk de zondag voordat het begon al mijn outfits uitgepland, maar ik had zoveel outfits 'klaargemaakt' dat ze niet eens in de dagen pasten. Hieruit heb ik geleerd dat mijn kledingdip misschien gewoon tussen mijn oren zat, aangezien ik, aan de hand van mijn 7DoF outfits, ruim genoeg inspiratie had. Ik heb er in elk geval heel veel plezier ingehad, en ik hoop jullie ook!

Liefs,
Linda Ruan


9 comments:

  1. Ge-wel-dig!!!! Hier kan ik gewoon niks op zeggen, zó'n leuke outfit is dit! Liefs

    ReplyDelete
  2. Echt een leuke outfit, vooral je rokje!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Erg gaag outfit! Ben benieuwd naar je haul!

    ReplyDelete
  4. super leuke outfits :) ik vind die ketting met sleutel echt helemaal te gek.

    ReplyDelete
  5. wat een leuke outfit! Die legging is echt super leuk :) haulhaulhaul!

    ReplyDelete
  6. this is such a cool and playful outfit! :) love it!
    btw your blog is great, dear. keep up the amazing work!

    xx Rebekah

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ik vond je 7days of fashion heel leuk om te zien en te lezen!

    ReplyDelete
  8. Wauwie je lijk echt net op een paashaas echt wauw xxxx ly wjnmk

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...