12/30/2012

Video: Ask Me Anything! #2

Het is bijna het einde van het jaar, de oliebollen zijn weer ingeslagen, de (kinder)champagne staat weer klaar en het vuurwerk is gereed. Om het jaar een beetje goed af te sluiten is hier dan eindelijk het lang beloofde tweede deel van de Q&A video, deel 1 kun je hier bekijken (en lees dan ook meteen mijn drama verhaal over mijn stomme video-bewerk-programma).
video
De rede dat ik heel random stop en vervolgens 'afscheid' neem, is dat de batterijen waren uitgevallen (van mijn camera) maar het "afscheidsdingetje" had ik ervoor al opgenomen. In Q&A deel 3 ga ik zingen en de overige aantal vragen beantwoorden!

Oh en er zitten 2 editfoutjes in:
1. Wanneer ik zeg dat ik het Chinese woord voor 'kleding' zou kunnen geven, zou ik eigenlijk een blaadje omhoog houden waar ik in het Chinees 'kleding' had geschreven. Op de één of andere manier is dit eruit dus ik heb net een foto gemaakt:


2. Als 5e knappe man zeg ik 'Taylor Lautner'. Niet 'Taylor L.'.

Liefs,

Linda Ruan

10 comments:

  1. geweldig filmpje, net zo leuk als de vorige ♥

    ReplyDelete
  2. Leuk filmje!
    Nu weet ik dus dat Johnny Depp een sexy zwerfer is. Cool.
    x

    ReplyDelete
  3. Leuk filmpje, je komt echt heel leuk over (ben je ook)! Zeker doorgaan met filmpjes maken! Oh en jij ook een fijne dag nog hè!

    liefs

    ReplyDelete
  4. Jij ook een fijne dag, rare Linda! Haha, je bent echt zo random in je filmpjes maar dat is juist leuk ^^

    ReplyDelete
  5. Wat een super tof filmpje hahahaha! Haha 'Toen ik in verwachting was'. Nouja, laat maar, alles in het filmpje is grappig :'). Happy new year alvast Linda! Liefs.

    ReplyDelete
  6. Ooo wat een leuke filpje weer,
    je bent altijd weer spontaan op filpjes,
    ga door met filpjes maken ;)
    ps: kan ik nu bij deze reacties mijn vraag stellen
    dat ie ook volgende keer komt bij jou filpje ?
    Xx wissale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!
      Ik ga op dit moment geen nieuwe Q&A doen, maar houd mijn blog goed in de gaten, want ergens begin het nieuwe jaar misschien wel!
      xx

      Delete
  7. ik HOU van Taylor Lautner!! haha
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...