12/18/2012

Announcement: Ask Me Anything!

Êllo loves!

Het leek me heel leuk om een filmpje te maken en te plaatsen, om jullie nog een idee te geven wat voor een persoon ik nou ben. Ik bedacht wat ik kon doen in dat filmpje, en natuurlijk kwam ik meteen op een Closet Tour. Dat probeerde ik, maar dat was geen succes (ik werd duizelig van het kijken naar mijn eigen filmpje!).
63317_163469580466321_1504747096_n_large
Dus ik besloot om een Q&A te doen! Ik heb al best wat vragen ontvangen per mail, op andere fronten, maar als je een leuke vraag hebt, voel je vrij om hem in je comment te plaatsen! Dit mogen echt de gekste vragen zijn, van 'hoe zou jij je kip noemen als jij er een had?' tot 'mag ik je de nestel van je linkerschoenveter van de sneakers die je het laatst hebt gedragen zien?'. Ik beantwoord elke vraag! Het filmpje wordt dan donderdag avond geplaatst.

Ik kijk uit naar jullie vragen!

Liefs,

Linda Ruan

18 comments:

  1. Als je een dier was, welk dier zou je dan het liefst willen zijn?
    (intelligentste vraag ooit)
    xx

    ReplyDelete
  2. Waar wil je graag nog een keer naartoe? (op reis zeg maar) ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  3. Een gek dansje doen?
    X

    ReplyDelete
  4. Lijkt het je lekker om pindakaas met vruchtenhagel op je brood te hebben?

    ReplyDelete
  5. Kan je een stukje rappen? ='D ahahaha
    super leuk idee :)

    x

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Tu aimes le polyhexamethyleenadipamide? C'est très bien? Bien-sûr. Ua riover!

    ReplyDelete
  8. Wil je ons wat chinees leren? :D
    Op welke mannelijke en vrouwelijke celeb heb jij een 'crush'?
    Wat is het gestoordste dat je ooit hebt gedaan?
    Voor welke politieke partij ben jij?
    Als je nog maar een dag te leven hebt, wat zou je dan doen?
    Wat zou je doen als je voor een dag een jongen zou zijn?
    Wat zou jouw naam geweest zijn als je een jongen was?


    Op meer vraagjes kan ik niet komen... (:

    ReplyDelete
  9. Kun je praten met je laagste stem? ^.^

    ReplyDelete
  10. - Wat zou je willen doen als je de pizzeria van je oom erfde? (oké grapje)
    - Op wat voor manier vergaat de wereld?
    - Hoe ga je je eerste kind noemen?

    ReplyDelete
  11. > Wat is het vieste wat je ooit hebt gegeten?
    > Ga je ooit een roomtour doen?
    > Wat is je favoriete winkel?
    ^~^

    ReplyDelete
  12. Wil je iets zingen??? PLEASE??

    ReplyDelete
  13. heb je een Chinese naam :)?
    Wat je all-time fave kledingstuk je mag maar 1 kledingstuk kiezen.

    ReplyDelete
  14. Ik hou van Q&A's! Hahaha hmm een creepy vraag.. even denken :)

    Wow wat stellen veel anonieme mensen vragen? Of is het dezelfde? Haha!

    Ik ben super benieuwd naar of je de outfits die je post, ook naar school aan doet? Ze zijn namenlijk zo (positief) gedurfd!

    Liefs :)

    ReplyDelete
  15. denk je dat de wereld vergaat vrijdag?

    ReplyDelete
  16. Balen, ik ben te laat :'( School toch ook weer, nu kan ik niet meer mijn vragen stellen.

    ReplyDelete
  17. Als je je perfecte outfit mocht ontwerpen, hoe zou die er dan uitzien? (slechte vraag iknow) maar compleet met chanel-prada-designer dingen enzo?
    xoxo

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...