11/18/2012

Strike


De broek heb ik een winter geleden in een outlet gekocht, van 120 euro naar 30 euro! Hij is van het merk 8MM., model Amy. Ik vind hem geweldig, alleen hij heeft nogal rare verhoudingen. De heupmaat is namelijk jeansmaat 31, terwijl ik normaal jeansmaat 26 draag, maar van onderen is hij juist héél strak, zo strak dat het me een eeuw kost om mezelf erin te wurmen! De trui is van de New Look collectie van dit jaar en de muts (gekregen van mijn jarige vriendinnetje Isabella!) is van Zara.
Jullie weten het misschien niet, maar ik draag een bril. Nou ja, alleen wanneer ik het bord in de klas moet zien of tv kijk. Nu zit mijn bril in mijn Mickey Mouse-tas, die ik elke zaterdag meeneem naar de plek waar ik Chinees les krijg. En ik geloof dat ik die tas daar ben vergeten, dus nu ben ik de hele week brilloos... Dat wordt turen (= permanente frons...)! Sorry, ik heb geen idee waarom ik dat uberhaupt op mijn blog vermeldt, maar daar ben ik momenteel nogal verdrietig om.

En 's avonds at ik sushi, dus daar moest ik even een foto van nemen! Ik ben allergisch voor vis (of ik vind het gewoon niet lekker), dus ik eet altijd alleen de sushi met komkommer erin.
Liefs,
Linda Ruan

16 comments:

  1. wat een ontzettend leuke outfit! en die broek van 120 naar 30,- is ook echt een koopje :)
    x

    ReplyDelete
  2. Wauw wat een ontzettend leuke outfit ! Die muts en die trui en je haar en asjdkfjldsajf alles is zo gaaf ! (: Wel jammer van je bril, maar die komt wel weer terug toch ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg bedankt! :) En ja, ik hoop het... Haha sorry dat je dat domme zeurverhaal over mn bril moest lezen... :) xx

      Delete
  3. Hele leuke outfit! Succes zonder bril haha, kun je geen leesbril kopen bij de hema? Zeker compleet verkeerde sterkte etc :(

    liefs

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke outfit! Ik vind je broek en mutsje zo tof!
    En wat balen van je bril zeg.. hopelijk heb je 'm snel weer :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    ReplyDelete
  5. Leuke outfit! en je haar is echt heeel mooi! x

    ReplyDelete
  6. I like your outfit! en ik krijg helemaal zin in sushi..

    ReplyDelete
  7. Echt ik ben verliefd op jouw laarsjes! Te leuk en mutsjes staan jou leuk:) Ik kan zelf echt niks van mutsen of sjaals dragen want dan lijk ik wel een aardappel. Maar gecondoleerd met je bril, maar ik hoop dat jij je mickey mouse tas met bril terug vindt! En ik vind sushi echt heel lekker, maar soms is sommige sushi niet te eten, haha.. (Nu weet ik niet waarom ik dit vertel, haha).

    Ciao,
    Jelle

    ReplyDelete
  8. Wat een supermooie outfit!
    Ik zoek echt al heel lang zo´n trui, en deze staat je echt heel mooi!
    Vervelend dat je je tas en bril bent kwijtgeraakt! Ik hou ook niet van rauwe vis hoor, haha, hoe random(:
    Liefs,
    Bo

    ReplyDelete
  9. Ik hou echt zo enorm veel van jou blog, elke dag dat er een nieuwe post komt is mijn dag gelijk al weer super! Misschien kun je (heel afgezaagd) een keer een post doen over hoe je je huiswerk+leerwerk inplant en hoe je je er dan toe kan zetten om het ook werkelijk te doen? (ik weet je meer een fashion blog hebt )
    Liefs x

    ReplyDelete
  10. Super leuke outfit! Echt ieder kledingstuk vind ik heel gaaf :) Mooie foto's ook, Liefs!

    ReplyDelete
  11. Mooie foto's en hele leuke outfit! X

    ReplyDelete
  12. yay, ik ben niet de enigste noob hoofd die haar bril kwijt raakt :'D. Erg leuke beanie ^^.

    ReplyDelete
  13. superleuke outfit! ik vind je trui ook erg leuk en heb hem al in mijn winkelmandje gedropt hihi maar ik vroeg me af welke maat ik moet nemen? heb jij je eigen maat gekocht of kleiner/groter?
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Deze is in een maat 38 terwijl ik normaal 34 draag. Ik had hem niet express te groot gekocht, hij was er alleen nog maar in maat 38! Liefs xx

      Delete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...