9/21/2012

Things that made my day!

Wauw, vandaag was echt een hele fijne dag voor mij! Er waren veel 'this made my day'-momentjes, zoveel dat ik ze even op chronologische volgorde (nou, niet helemaal) ga opnoemen. Gewoon, om nog even deze leuke momentjes te herbeleven :).

1. Toen ik 's ochtends een supercombi had gevonden die heel comfortabel zat, mijn stijl was en er heel leuk uitzag! (De meeste kleren in mijn stijl zijn niet bepaald comfortabel...)
2. Toen mijn mama 's ochtends hele zoete maïs voor me had klaargemaakt, ik hou van maïs.
3. Toen ik een 10 had gehaald voor een moeilijk proefwerk Chinees!
4. Toen mijn ouders heel enthousiast mee praatten over mijn reis naar York volgende week! (Ja, ik ga naar York volgende week met school, dat betekent dat ik na morgen geen posts meer post tot vrijdag!)

11_thumb2_large
Hier ga ik dus o.a. heen! York Minster, York, UK
20081016195855_large
York Minster 
5. Toen iemand dacht dat ik Brits was omdat ik met mijn 'goede' Britse accent tegen ze ging praten.
6. Toen mama twee enorme blikken met wasabi-nootjes voor me had gekocht, het klinkt raar, maar wasabi-nootjes zijn vreselijk lekker!
7. Toen ik leuk Nederlands eten (kaaswafels en drop) voor mijn Engels gastgezin had gekocht.
8. Toen ze gratis cupcakes uitdeelden bij Albert Heijn omdat ze jarig waren!
9. Toen er een soort braderie aan de gang was in het kleine winkelcentrum bij mij in de buurt. Er waren marktkraampjes met kleding, Ice-watches, Lady Gaga's nieuwe parfum 'Fame' en oude dikke boeken.
10. Toen ik ein-de-lijk '106 Free Hugs' van Essence had gekocht. Ik ben wel 7 keer speciaal naar Kruidvat geweest om hem te kopen, maar elke keer was hij uitverkocht.


11. Toen er bij die braderie ook een modeshow was (inclusief rode loper!), natuurlijk niet met echte modellen maar met random mensen die in de kleding pastten. Ik mocht zelf ook even over de catwalk heen paraderen!
12. Toen ik, nadat ik mijn 5 euro aan nagellak en eten had uitgegeven nog maar 80 cent over had. Ik wilde heel graag een ijsje, maar die waren 85 cent. Na heel lang zoeken in mijn tas heb ik in het kleinste vakje waar ik nooit inkijk 5 cent gevonden! En daarna at ik mijn laatste zomerijsje :(.
13. Toen een meisje op straat mijn outfit 'supercool' noemde.

Tumblr_mar4gjyitm1rfrmrto1_500_large

14. Toen een oud vrouwtje op de parkeerplaats aan mij vroeg: 'En, welke blitse auto hier is van jou?', waarop ik antwoordde: 'Geen mevrouw, ik ben veertien.' 
15. Toen een superleuke jongen (met leuke kleding, sorry, daar kijk ik ook naar. Ik ben oppervlakkig) mij nootjes aanbood (wat ik overigens wel een beetje raar vond).
16. Toen mijn geweldige-koraal-kleurige-strapless-strikjes-bikini van H&M was aangekomen.
bikini angst
Deze, om precies te zijn!
17. Toen mijn vader mijn superlekke band had gemaakt, nu ben ik weer 20 euro rijker!
18. Toen de vriendin van mijn vriendin een Meet&Greet met One Direction had gewonnen (al had ik het zelf ook graag gewonnen!).
19. Toen we pizza als avondeten hadden :).
20. Toen een vrouw vreselijk hard moest lachen om mijn blunder (struikelen over mijn eigen voeten). Ach ja... soms moet je jezelf opofferen om een ander gelukkig te maken. :)

Tumblr_mar7ze9x3i1rdggeio1_500_large
Hun nieuwe videoclip 'Live While We're Young' al gezien?
21. De twee oude mannen (tweeling, ze leken een beetje op de Kerstman) met bloemenhoed, Sherlock-Holmes-jas en enorme paparazzi-Nikon-flitscamera die op de braderie overal foto's van maakten, ook van mij... Ik was zelf overigens mijn camera vergeten.
22. Mijn broertje die nu even weg is, rust en stilte :).
23. Toen ik net even met mijn opa en oma uit China belde, heel fijn om hun stem weer te horen!
23. Toen ik zonet nog even jullie comments doorlas, ik heb de liefste, mooiste, creatiefste lezeressen van de hele wereld!

See you soon,
Linda Ruan 

14 comments:

  1. Echt leuk om te lezen, leuke situaties. :)

    ReplyDelete
  2. Echt super leuke artikel! Hihi, veel plezier in New York!

    ReplyDelete
  3. Heel leuk atrikel :D
    krijgen we een foto te zien van de comfi outfit in jou stijl die je gescoord hebt? (:

    ReplyDelete
  4. Love the nail polish so so much! Could you please consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter:@shineonbyandrea

    ReplyDelete
  5. Beautiful nail color.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    ReplyDelete
  6. superleuk artikel , en dat zijn ook echt dingen waar je happy van word :D
    & natuurlijk have fun in york..

    ReplyDelete
  7. nice post. Highly recommended.
    Also visit my website :: canapé

    ReplyDelete
  8. Superleuke blog en post!
    Dit jaar ga ik ook met school naar York,
    Dus ik ben benieuwd of jij het leuk vind,
    ik ga je followen, follow je terug?
    http://LDeborahD.blogspot.com/
    xxx

    ReplyDelete
  9. Beautiful post!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...