9/10/2012

MTV VMAs 2012 Los Angeles

Bijna iedereen kent de MTV VMAs wel. Een awardshow (vaak als 'de Oscars onder de jeugd' bestempeld), waarbij de awards worden uitgereikt in de vorm van Moonman's, dat ieder jaar door MTV wordt georganiseerd. VMA staat voor 'Video Music Award' en de nominaties voor de verschillende categorieën bestaan dan ook uit populaire artiesten en bands. De VMAs van dit jaar waren alweer een aantal dagen geleden (pffoe, wat gaat de tijd weer snel!), maar toch wil het even hebben over een paar hoogtepuntjes.


Ieder jaar is er natuurlijk een host, dit jaar was dat Kevin Hart. Hij maakte hilarische opmerkingen, deed het rare 'dansje' met Psy (Koreaanse youtubesensatie van het moment met 'Gangnam Style') en verklaarde zijn mening over het incident met Kristen Stewart (vreemdgegaan met de regisseur van Snowwhite and the Huntsman). Hij is een leuk klein mannetje.

Nicki Minaj zag er zoals altijd weer wat extremer uit. Katy Perry en Rihanna daarentegen hielden het dit keer wat rustiger.


De grote winnaars waren dit jaar de populaire Britse (en Ierse!) band One Direction. Ze mochten maar liefs 3 VMAs naar huis meenemen, met onder andere 'Best Pop Video'. M.I.A. heeft ook 2 awards in de wacht gesleept en Chris Brown won voor 'Best Male Video' (al zijn er gerusten dat er wat is gerotzooid met de votes voor Justin Bieber).Nicki Minaj won voor 'Best Female Video' en Coldplay, die niet aanwezig was wegens hun optreden in Den Haag, won voor 'Best Rock Video'.
Er waren weer fantastische optredens van onder anderen Rihanna (zij opende show), 2 Chainz, Alicia Keys, Green Day, One Direction, Frank Ocean, P!ink en Taylor Swift. Mijn persoonlijke favoriet was die van P!nk, om de leuke uitvoering ervan. Al moet ik zeggen dat ik geen enkel optreden niet leuk vond :).

lil wayne
taylor swiftkevin hartDaarbij hadden sommige artiesten wat crowd-surfing trekjes. Taylor Swift dook langzaam het publiek in, terwijl Lil Wayne met zijn kont vol op de mensen sprong.

En verder...:

Lil Wayne's outfit.
lil wayne
Doet dat je niet een beetje aan Donnie denken?

Katy en Rihanna weer BFF's.
kihanna
Blijkbaar is het weer goed tussen ze! Wat zijn ze ook leuk samen :).

P!nk en Miley gaan voor dezelfde look.
pinkmiley
Geblondeerd kort haar en natural make-up.

De kus van Katy.
katy
katyOok zij is een fan van One Direction....

Ja, dat waren de VMAs weer voor dit jaar! Ik vond het in elk geval heel leuk en grappig om te kijken en ik verheug me ook zeker weer op volgend jaar! Ik ben heel benieuwd wie volgend jaar de host zal zijn, welke creatieve outfits de celebs dan dragen, welke nieuwe artiesten er worden genomineerd en welke fantastische optredens er weer zullen plaatsvinden! VMAs gemist? Er zijn nog een aantal herhalingen op MTV en anders staat alles nog op de MTV official site.

taylor

Liefs!

6 comments:

  1. leuk artikel!
    dat crowdsurfing is te vet, lijkt me echt leuk om te doen haha!
    x

    ReplyDelete
  2. Leuk artikel! En ik vond Katy Perry er voor haar doen en prachtig uitzien, zij en Rihanna zien er goed uit samen (als vriendinnen dan).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mee eens, ik vond Katy er chiquer uitzien dan vorig jaar (Japanese look...)!

      Delete
  3. heei, wat een leuke blog. Leuk idee om elkaar te volgen!
    i follow you now! X kisses

    p.s mijn blog; http://icreatemyownstyle.blogspot.nl

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...