8/30/2012

Leukste websites. Éver.


Ik zoek nog weleens wat dingen op op het internet, en met wat google-magie kom ik dan ook af en toe op de leukste dingen terecht. In deze post laat ik jullie mijn favoriete websites zien!

Leuke Dingen Doen!
 Heb jij soms ook van die dagen dat je even niet weet wat je moet doen? Dagen in het weekend of in de vakantie bijvoorbeeld, het soort dagen dat je niet wilt verspillen. Maar je kunt niet bedenken wat je kunt doen, naast shoppen, films kijken en picnicken.

www.leukedingendoen.nl is een leuke site die je hierbij kan helpen. Er staan allemaal Leuke Dingen om te Doen verzameld. En niet het eerste het beste wat in je opkomt, maar echt gave en originele dingen waarvan ik niet eens wist dat het kon! De site is onderverdeeld in verschillende categorieën:
  • Leuke Culturele Dingen doen
  • Leuke Familie Dingen doen
  • Leuke Actieve Dingen doen
  • Leuke Culinaire Dingen doen
  • Leuke Romantische Dingen doen
  • Leuke Thuis Dingen doen
Wat dacht je bijvoorbeeld van een discotaxi, kledingruil festijn, blotenvoetenpad of een spookrit door Amsterdam?



United Styles

Boerderij de Lindenhoff
Misschien herken je dit wel: je staat in een winkel en je ziet de mooiste paar hakken ooit. Maar die kleurrrrrr. Of een jurkje met een geweldige print, maarja, dat model flatteert je figuur niet bepaald. Dit zijn niet de leukste momenten, en deze hoeven dan ook niet nog eens beleefd te worden door middel van deze site: www.unitedstyles.nl.

Op deze site kun je kleuren, prints en stijlen eindeloos combineren, totdat je de idealen combi hebt gevonden. Alle kledingstukken worden met de hand gemaakt in Nederland. Wel is het een beetje prijzig (vaak rond de 100 euro), maar dan heb je ook wel wat!



Missguided

Misschien wel de leukste webshop die ik tot nu toe ooit ben tegengekomen: www.missguided.co.uk. Misschien omdat het echt helemaal mijn stijl is! Veel leer, studs, tailleshorts, grove truien, sheer en ombre. Wel moet je even rekening houden met de verzendingskosten, die zijn namelijk 7,50 pond voor ons.

Gratis op te Halen
Tumblr_m1qba15a2d1qc48cqo1_500_large

Wie vind dat nou niet fijn, gratis spullen? www.gratisoptehalen.nl is een site waar mensen hun spullen gratis aanbieden, zolang jij komt op het op te halen of de verzendkosten betaalt. Natuurlijk dumpen de meeste mensen spullen op de site die zo oud of waardeloos zijn dat je er niet bepaald op zit te wachten, maar na een tijdje goed te hebben gezocht, kan het zomaar gebeuren dat je enkele schatten tegenkomt. Natuurlijk ook heel leuk om oude meubels of kleding op te 'pimpen'!



Vrouwen
 

www.vrouwen.nl Is een site waar dagelijks 9 artikelen op komen met interessante dingen, van spectaculaire landschappen tot schattige diertjes. Van toffe outfits tot instructies hoe je je veters leuk kunt strikken. Van de waarheid achter Zara tot enge (ten minste, in mijn opinie) MiuMiu campagnefilms, je vind het hier allemaal!

Hieronder... een klassiek beeldhouwkunststuk met moderne kleding aan!


Ook heb ik jullie hulp nodig! Ik had vroeger een superleuke site waar je telkens twee kledingstukken te zien kreeg (bijvoorbeeld twee paar verschillende hakken), en je dan moest kiezen welke leuker was. Zo kreeg je dat een paar keer en op het einde gaven ze dan het meest gekozen kledingstuk weer, zodat je het daarna kon kopen. Ik ben die site kwijt, als iemand weet wat ik bedoel, hoor ik het graag!

En tot slot, simpelweg omdat het grappig is: www.oncyclopedia.net. Dit is een soort parody vorm van wikipedia. Er staan best een aardig aantal artikelen op, die... nogal wat onzin bevatten. Vind maar zelf uit waarom ;).

Liefs

13 comments:

  1. vrouwen vind ik ook echt super leuk, en allwomenstalk.com is ook echt heel leuk! moet je zeker eens checken.

    xxM

    ReplyDelete
  2. vrouwen is echt een hele leuke site! leuke post, trouwens!

    xoxo Karin

    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. leuke post! kende de sites nog niet!
    xx

    ReplyDelete
  4. leuke sites! de site waar je je eigen kledingstuk samen kunt stellen lijkt me echt super :)
    x

    ReplyDelete
  5. Ik kende deze site al! Geweldig om zo af en toe eens een kijkje er op te nemen! :D

    ReplyDelete
  6. Leuke post! Kende gewoon serieus al die sites nog niet ;)

    XX red--sonja.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I follow you and I hope you will reciprocate.
    http://www.5minutiearrivo.com/

    ReplyDelete
  8. Kleine correctie, het is oncyclopedia.net i.p.v. nl ;)

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...