6/02/2012

What I've Been Up To #2

Door een zonnebril heen gemaakt!
 Ik ben zaterdag naar het tuinfeest van een vriendin geweest omdat haar moeder eenenveertig  zesentwintig is geworden! Haar familie uit Aruba was gekomen en het was heel gezellig en relaxed. Daarna ben ik nog naar het strand geweest en naar het feestje van een andere vriendin omdat ze jarig was :)






Wauw, deze post gaat voornamelijk over eten haha.

Xoxo
Een paar gasten gingen ons daarna natspuiten met waterpistolen, wat aan de ene kant leuk was en aan de andere kant irritant :) Na een uitgebreid maal keken we een aantal films en gingen we slapen
.'s Ochtends aten wij een ommelet, waarvan IK de ei heb geklopt!
Thuis at ik pizza en de lekkerste lasagne die ik ooit heb geproefd!
Wauw, deze post gaat dus vooral om eten haha.


Xoxo

13 comments:

  1. Haha, het zag er gezellig uit! Zozo, ook nog een ei geklopt! Wanneer begin je aan je koksopleiding? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, en nog gefeliciteerd met de moeder van je vriendin die 26 is geworden!

      Delete
  2. Wat een geweldige foto's, ze zien er erg leuk uit! Superleuke zonnebril, trouwens :) liefs.

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's! Ik vind die aztec bril echt vet :)

    ReplyDelete
  4. Die eerste foto heeft echt een leuke vibe zo door dat zonnebril glas! En jou zonnebril is echt vet inderdaad! XX

    ReplyDelete
  5. Niceee!!
    elkaar volgen via bloglovin? (: xx

    ReplyDelete
  6. nice pics...
    more funny..
    kisses
    http://color-blockbyfelym.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hey hey kwam toevallig op je blog
    en tis echt super leuk!
    Hele leuke foto's gebruik je :D

    XOX
    www.Jazzybelleslife.com
    JazzyBelle <3!

    ReplyDelete
  8. Hahahaha, dat jochie in het zand! Ik moest wel lachen toen ik die foto zag. :')

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...