6/26/2012

We are back!


 Jeeeeey, mijn toetsweek is ein-de-lijk voorbij! Ik weet niet zeker of ik mijn doel ga bereiken, maar ik wil daar momenteel even niet aan denken. Dus nu is het tijd voor milkshakes drinken, crossen door de stad, het strand, slenteren door de stad met je vriendinnen terwijl jullie genieten van een ijsje, maar vooral... ik die weer massaal gaat bloggen!


Wat kun je binnenkort verwachten?

Waarschijnlijk komen niet al deze posts op mijn blog, maar het zijn enkele ideeen:

1. Verklaring waarom ik trends eigenlijk heel stom vind.
2. DIY van een shirt
3. Outfitposts
4. How to... gezond afvallen/zelfbeeld veranderen
5. Anti-verveeltips in de vakantie wanneer als je vriendinnen weg zijn
6. 'Recepten' voor lekkere smoothies
7. Foto's van mijn kledingkast!
8. Een lijst met mijn 'current obsessions'!

Hope to see you soon! <3



7 comments:

  1. Dat zijn leuke ideeën! Ik ben benieuwd :)

    ReplyDelete
  2. Leuke ideen, ben erg benieuwd!

    ReplyDelete
  3. Leuke ideeën! Ik ben vooral heel benieuwd naar de eerste! :) liefs!

    ReplyDelete
  4. Leuk! Ben benieuwd x

    http://xmylovelylifee.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  5. Yay, je bent weer terug! Ik kijk uit naar je artikelen ^^

    ReplyDelete
  6. Aah! Ik wil een DIY! :D

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...