6/29/2012

My Current Obsessions (SUMMER 2012)

Iedereen heeft weleens dingen waarmee zij is geobsedeerd. Een persoon, een ding of een bepaalde categorie smaak. Hierbij publiceer ik mijn lijstje met dingen waar ik heel veel van hou en mensen waardoor ik ben geobsedeerd.

1. Cher Lloyd
Oke, zij staat zeker weten op nummer 1 van mijn obsessions. Ik hou van haar muziek, persoonlijkheid, uiterlijk, kledingstijl etc. Ze werd vierde (of derde?) bij X-factor in het Verenigd Koninkrijk.



Bekijk HIER haar nieuwste videoclip: Want U Back (US version).

2. Zara
Oke, River Island blijft bij mij op nummer 1, maar de laatste tijd vind ik de Zara hele leuke collecties hebben. Ook is de kleding iets 'rustiger', in vergelijking met River Island, waardoor het een heel chique gevoel geeft.




3. Bryanboy
Bryanboy. Een ge-wel-di-ge blogger van Filipijnse afkomst. Gewoon al het feit dat als jongen zo leuk en apart de straat op gaat maakt hem al geweldig. Niet alleen is een tas van Marc Jacobs naar hem vernoemd (BB), hij wordt nu betaald om bij modeevents te zijn en is de 'Gay Best Friend' van Rumi Neely.

bryanboy

4. Parmezaanse kaas
Daar heb ik altijd al van gehouden, maar de laatste tijd nog meer. De beste kaassoort in de wereld! (Na brie dan, niets overtreft brie.)




5. Brazilie
Eerst was ik zwaar geobsedeerd door Italie, maar ik begin nu Brazilie steeds leuker te vinden. De uitbundige carnavals, de relaxte mensen en de uitdagende kleding. Echt mijn stijl.



6. Degrassi
Degrassi is een tv programma dat wordt uitgezonden om 22.40 op Teen Nick en om 16.20 op MTV. Het gaat over een groep scholieren die moeten omgaan met allerlei problemen zoals tienerzwangerschap, drugs, pestkoppen enzovoort (ofterwel Skins van MTV maar dan minder heftig). Ik vind het altijd heel spannend om te kijken en ik vind de karakters ook heel leuk.

Tumblr_lo739kbocb1qak1oxo1_500_large
Zo wil ik voortaan ook wel TV kijken...


7. Kittens
Kijk naar de afbeelding hieronder. Enough said.



8. Retro kleding
Het heeft gewoon iets wat ik zo superleuk vind. Het vintage gevoel, stoer en sexy maar toch niet op een ordinaire manier. Gekke printjes, hooggetailleerde shorts en mooie kraagjes. De laatste tijd is dit ook steeds meer te zien in de winkels, yay me maar not yay bankrekening.
Klik HIER voor een geweldige blog met een retro tintje eraan.



9. Vanillie
Gewoon beter dan aardbei. Geef het toe.



10. Luke Bilyk
Last but not least, de knapste acteur van Degrassi (volgens mij dan, mijn vriendin vind Raymond Ablack het knapst): Luke Bilyk die Drew Torres speelt. Van dit gezicht smelt je toch gewoon weg?





Oh, en ik vertel jullie nog even wat ik vandaag allemaal heb gedaan. Ik kreeg vandaag al mijn cijfers terug van de toetsweek, helaas heb ik mijn doel niet gehaald. Ik had voor Latijn namelijk een 5,6 (verkeerde dingen geleerd) en daarbij zakt mijn gemiddelde van een 7,7 (afgerond een 8 dus) naar een 7,3, ofterwel afgerond geen 8. Dat was wel een teleurstelling, maar ik heb al mijn andere vakken wel boven de 8, dus ik ben toch erg tevrede over mezelf.


Daarna ging ik met mijn hele school gezellig samen zwemmen, aangezien het 'sportweek' was. Het was heel erg relaxed. We zatten in het gras, luisterden naar muziek, anderen hebben gebeach-volleyballed (is dat een woord?), we zijn uit het zwembad geklommen om vervolgens rillend van de kou vriendinnen te begroeten en een stormbaan proberen te beklimmen en er vervolgens afvallen en daarna door een knappe jongen geholpen te worden, we hebben andere knappe jongens coole dingen zien doen, met z'n alle gedanst, wedstrijdje zwemmen etc. Dus mijn dag was top!

10 comments:

  1. Dit is echt heel erg leuk! misschien ga ik dit ook een keer doen :)

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke post met al jouw favo's! Superleuk om te lezen!

    ReplyDelete
  3. leuke 'obsessions'! die tv kamer; wauw! xx

    ReplyDelete
  4. Ja, Cher Lloyd werdt vierde, One Direction was 3e!
    Heel leuke post! :)
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah, ik heb X-factor UK niet echt gevolgd, wie werden er dan 1e en 2e? Die zijn geloof ik niet eens zo beroemd als One Direction en Cher Lloyd!

      Delete
  5. Oh dat is echt leuk al die 'obsessies'! Ik ben het er helemaal mee eens :)

    ReplyDelete
  6. Sinds een tijdje helemaal fan van degrassie en idd drew is echt heerlijk !

    ReplyDelete
  7. Luke Bylik is the best obsession! lol
    Good entry dear!
    following you already.

    tenminutestobefamous.blogspot.com

    thanks! xx

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...