6/16/2012

I'm Sorry

Heey lieve lezers <3

Ik heb al een aantal dagen niets gepost, terwijl ik, toen ik deze blog startte, met mezelf had afgesproken om elke dag wat te posten. Helaas is het al meerdere keren voorgekomen dat ik lang niets post (een keer zelfs 3 maanden lang! Ja, toen lag mijn blog op sterven) en het is tegenwoordig mijn normale routine om maar 2 of 3 keer per week te posten. Ik ga zeker proberen dit getal te verhogen, maar pas na de toetsweek. Ik wil namelijk heel graag al mijn cijfers boven de 8 hebben (op gym en techniek na dan... dat zal toch nooit lukken) en daarvoor moet ik nu héle goede cijfers halen en zit ik de hele tijd te leren (oke, soms eet ik chocola).

Dus, wat ik eigenlijk wil zeggen is, is dat ik de komende anderhalve week niets meer ga posten. Mijn toetsweek is dinsdag 26 juni afgelopen, en daarna beloof ik dat ik elke dag iets post! Ik hoop dat jullie dit begrijpen (en voor me duimen!). ♥

En nou ja, om deze post wel een beetje interessant te maken, de make-up trends van dit seizoen.


En een superleuke hairtutorial...

Liefs! Xoxo

15 comments:

  1. Leg de grenzen niet te hoog voor jezelf, meis! Je bent niet verplicht om elke dag te plaatsen & je school gaat natuurlijk voor. Ik wens je veel succes de komende week met leren! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awh heel lief, en ik weet het maar soms wil ik gewoon per se doen wat ik wil doen haahahhaha. Superbedankt!

      Delete
  2. Tot over anderhalve week dan maar! En veel succes met je cijfers :) XX

    ReplyDelete
  3. Succes met je proefwerkweek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Na mijn pww zal ik ook een winactie plaatsen denk ik :)

      Delete
  4. Succes met je pww, ik moet na vandaag nog twee dagen en dan is de mijne afgelopen :) pff ik haat pww!
    Die hairtutorial is leuk :)
    liefs, Fije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Hahaha succes nog, ging het verder goed?
      Liefs

      Delete
  5. Ik snap het echt wel! Als het niet lukt met bloggen doe je het gewoon niet toch? Die haar tutorial is echt supergaaf! x

    ReplyDelete
  6. Succes! Heel blogland ligt nu plat, haha. Ik heb volgende week ook proefwerkweek, maar allemaal 8'en ga ik niet meer halen, helaas. Vorig jaar kon ik dat nog wel (goeie ouwe tijden)... Nogmaals succes en nog even doorleren, dan heb je alweer vakantie!

    ReplyDelete
  7. Ik snap het hoor! Ik heb ook toetsweek en ik wil graag goede cijfers :) Dus nu post ik ook wat minder! Succes met leren en de toetsen! Tot na je toetsweek! liefs.

    ReplyDelete
  8. Haha, logisch toch..

    Echt superleuke hairtutorial!
    x

    ReplyDelete
  9. Leuke hairtutorial en mooie makeup trends.
    Veel succes meid! School gaat voor.

    x
    www.cherryfactor.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke trends dit jaar! En veel succes op school meis! Gaat je vast allemaal lukken. :)

    ReplyDelete
  11. wauw dat haar! ik hou van hartjes haha

    romanticnotdisgustingyet.blogspot.com

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...