6/09/2012

2 Days, 2 Ways, 1 Dress

Good evening!

Jep, en hier zit ik dan, in mijn oranje shirt en met een stuk kaas voor mijn televisie. Naast mijn ouders, terwijl mijn moeder blijft schelden op Denenmarken. Ik ben nou niet zo'n erge voetbalfanaat dus pak ik maar mijn laptopje erbij....

Look 1: Romantic

What did I do?

Omdat het jurkje van zichzelf al een best romantische uitstraling heeft (de kleur wit, pofmouwtjes en kant) wilde ik dat romantische erin houden door een bruine strikjesriem eraan toe te volgen (zwart is iets te hard) en 'glamourschoenen' (door de gouden pailleten).

Wil jij ook een romantische look?


  • Gebruik zachte/weinig kleuren, dit geeft een dromerig effect.
  • Kant is ook iets wat ik je heel erg aanraad. Dit kan tevens heel goed voor je figuur zijn, kijk maar naar mijn mouwen. Je kunt nog steeds mijn bovenarmen zien, want het weer wat speelser maakt, maar toch is de aandacht niet op mijn, wat bredere, armen zelf gevestigd maar op het kant en de pofmouwtjes.  
  • En nog iets: Sheer. Losse stoffen maakt dat je look niet te sexy wordt, maar het wordt ook niet slobberig wanneer je de goede sheerstoffen gebruikt.




En verder:

  • Hooggesloten kraagjes
  • Pofmouwen 
  • Simpel
Klik snel voor look 2 met ditzelfde jurkje!
Look 2: Funky

What did I do?

Om het romantische jurkje iets stoerder te maken heb ik een spijkerjasje en mijn laarsjes eraan toegevoegd. Voor wat meer kleur heb ik deze felle panty aangetrokken om het iets jeugdiger en minder dromerig te maken.

Wil jij ook een funky look?


  • Trek wel een aantal 'stoere' items aan, maar niet teveel! Belanceer het met iets romantisch.
  • Kleur! 
  • Hou het jeugdig. Dus eerder A-line dan strak.
  • Eerder stoere items dan iets vrouwelijks.
  • Items gemaakt van zwaardere stoffen zoals spijkerjasjes maken je vaak zwaarder uitzien dan dat je bent. Houd daarom altijd dat wat je er onder aanhebt een beetje getailleerd.





Xoxo

17 comments:

  1. Look 1 vind ik het leukste! Je tas is erg mooi :)

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuk bedacht! Ik vind alle twee de looks even leuk!

    ReplyDelete
  3. OMG die tweede outfit is sooo superleuk!!!!!!!
    xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jij bent ook sooo superleuk *wenkbrauwwiebel* :)

      Delete
  4. Eerste is het leukst! Dat jurkje is echt heel erg mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. Syper leuke looks leuke post!
    Mooi jurkje ook;)
    Ik ga je volgen!
    Xoxo

    ReplyDelete
  6. Super leuke blog heb je! En je outfits zijn ook echt leuk! Ik volg je x

    ReplyDelete
  7. De eerste is het leukst! De schoenen die je daar draagt zijn ook super! Linda, je hebt echt een geweldige stijl!

    ReplyDelete
  8. Oeh, die tas is echt super leuk!~

    xx

    ReplyDelete
  9. Waauw, de outfits zijn echt super!
    liefs,

    ReplyDelete
  10. lovely blog check out our blog and, if you want, let's follow each other http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. Ik vind die romantische look je zoooo leuk staan! Het jurkje+riem zijn echt cute ^^

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. This dress and handbag are beautiful!!

      Delete
  13. super mooie foto's !
    echt, ben helemaal weg van je blog.

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...