5/29/2012

Those Times

Vandaag had ik het jasje dat ik op Koninginnedag had gekocht dat ik al had laten zien aan, gecombineerd met een nette witte blouse, een lange ketting en een simpele short. Ik was blijkbaar weer de enige die dacht dat het net zulk lekker weer als vorige week zou worden, want iedereen droeg weer gewoon lange broeken en lange mouwen. Toen het vandaag opeens keihard ging regenen kreeg ik een geniale ingeving en rende naar buiten om heel raar te dansen (dat doe ik vaker). Na het 'dancing in the rain' heb ik altijd een blij momentje (totdat ik mijn doorweekte kleding zie).





Xoxo

15 comments:

  1. Haha, ik zag de grijze wolken gisterochtend en ik trok toch maar een lange broek aan. Ik zie het helemaal voor me hoe jij een "regendansje" doet ;)

    ReplyDelete
  2. Hihi dancing in the rain (: maar echt een superleuke outfit!

    ReplyDelete
  3. Gave combi! Je jasje is superleuk! xxx

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit! & super leuke blog!
    Ik volg je, volg je terug?

    XO

    http://unbreakabletome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Erg leuk jasje! Tja, ik heb ook wel eens rare ingevingen, haha. liefs.

    ReplyDelete
  6. Tanks! I love ur blog too, the problem is, i can't understand your post xD but, i like your pictures. They are really nice! :) by the way, you're a little beauty! Follow you back! xoxo

    ReplyDelete
  7. Hee hee, ik heb je getagd in zo'n tag ding! Haha, kijk maar of je eraan mee wil doen ;)

    Zie hier!

    Je kan ze ook in het Nederlands beantwoorden natuurlijk :)
    XX

    ReplyDelete
  8. Ciao! Nice blog and cute look!! I'm your new follower...if you like mine I hope you'll be my new follower,kiss!!!

    ReplyDelete
  9. i dont know the language of your blog.

    but i can see your blog is beautiful.
    with your beauftifull pic.

    ReplyDelete
  10. Heel mooi! Staat je goed. Liefs

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...