4/29/2012

Weekend Week 17

(Leather Jacket - ?, Shirt - H&M Divided, Flowerjeans - Monki, Boots - TAXI)


De dag startte met een mooie bos rozen waar mijn moeder mee thuis kwam en een rustig ontbijtje en een kopje thee. Daarna gingen we naar de dierentuin, voor de laatste keer voorlopig, ons abbonement is verlopen :(. 
Tijgers zijn zulke mooie dieren zeg... Ik vond het echt geweldig dat ze helemaal voor me gingen poseren (nee serieus, ik liep de hele tijd heen en weer en hun hoofden volgden mijn richting de hele tijd!). Dit was een beetje mijn dag, hoe was die van jullie?

Xoxo

16 comments:

  1. In love with your shirt! ♥♥♥
    I hope you that you crossed a good stay, your photos are wonderful *-* Tigers are adorable ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Amazing photos! Your pants are so nice!

    Following you, if you like follow me too! :)

    X Camilla

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's en outfit!
    Waar kun je die schoenen kopen? Ik heb namelijk nog nooit van dat merk gehoord haha.
    x

    ReplyDelete
  4. Wow, die laatste foto is echt prachtig!

    ReplyDelete
  5. Nice photos,I like your style!
    Follow me via GFC and let me know, then I'll follow you back immediately :)

    ReplyDelete
  6. I love how you combine this boots with that flowered pants, i like;)

    Wanna follow each other? I start right now;)

    Kisses from Berlin

    www.amihipnow.com

    ReplyDelete
  7. Thank you for following me, follow you back already :)

    ReplyDelete
  8. Ziet eruit als een zeer geslaagde dag! Je outfit staat je ook heel erg leuk, meid! xx

    ReplyDelete
  9. Beautiful floral jeans!! Love it! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    Style-Delights Blog
    NY Style Examiner

    ReplyDelete
  10. Bedankt voor je berichtje! ik heb rond gekenen op je blog en die is echt leuk! de outfit die je draagt staat je goed. Ik ben gek op de schoenen en de broek die je aan hebt. Naar welke dierentuin ben je geweest? want de foto's zijn echt mooi geworden! X liefs

    ReplyDelete
  11. I love flower print pants!
    Great style and AMAZING pictures!

    If you want, check out my blog:
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. super look, en je blog is ook mooi! ik volg je!

    Liefs,

    you can watch my blog:

    http://www.brown-eyes-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...