4/17/2012

Over the Knee Moustache Day

Ik was in een nogal rare bui, dus ik heb geen idee waarom ik zulke vage 'poses' heb aangenomen. Maarja, geniet van de raarheid, en let vooral niet op mijn gezicht (en handen, lichaam, voeten).

(Coat - Style by Kling, Oversized Tee - Fishbone, Shorts - H&M, Boots - TAXI, Overknees - New Look)

 Over het algemeen vind ik kniekousen heel leuk staan, maar soms kan het een beetje ordinair worden. Zorg dus daarom dat je dan bij je bovenkleding niet een te diepe decollete hebt of geen blote armen laat zien (ik had nog een zwart vestje aan). Ik heb geprobeerd om het een beetje preppy te maken met mijn laarsjes (bovendien zijn dit de enige schoenen die er een beetje bij staan, en het enige paar dat in de gang stond, ik ben namelijk erg lui).









Xoxo

7 comments:

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...