4/28/2012

I Adior Aztec

Oke, er gebeurde vandaag iets heel engs. Ik ging naar een parfumerie en testte een aantal verschillende nagellak kleurtjes die ik mooi vond (allemaal Dior) en kocht er uiteindelijk ook een (die op mijn middelvinger: koraalachtig). Toen ik thuis kwam lag er een pakje op de grond. Daarin zat een jumpsuit die ik al een hele lange tijd geleden had besteld, maar tijdens het nagellak-opdoen-in-die-parfumerie was ik die jumpsuit helemaal vergeten. En toen ik hem even aandeed om hem te passen, kwam ik erachter dat de 5 Dior nagellak kleuren die ik had uitgekozen (uit de 30 verschillende kleuren) exact hetzelfde waren als de kleuren op de jumpsuit!

Oke, nu ik beter kijk zie ik dat de lichtroze een beetje verschilt, maar maar het blijft heel toevallig!

Xoxo

10 comments:

  1. Bedankt voor je comment, hele leuk blog heb je en interessante posts!
    Ik volg je terug, als je het leuk vind, doe dan mee aan mijn giveaway <3

    liefs
    http://byclementineblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wat toevallig, wel hele leuke kleurtjes!
    ik volg je, leuke blog!
    xx

    ReplyDelete
  3. Eng, haha! Wel mooie kleurtjes en leuke jumpsuit (: Liefs.

    ReplyDelete
  4. heel leuk die kleurtjes! mooie blog meid

    kijk ook eens op mijn blog en wordt een vriendje als je wilt :)

    XO, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bedankt voor je lieve comment!
    Ik volg je terug. Wil je mij ook volgen op bloglovin?

    Liefs, Joyce
    joyelovesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. woow dat is echt heel toevallig!
    wel leuke kleuren! xx

    ReplyDelete
  7. Hahah grappig! De jumpsuit ziet er trouwens leuk uit !

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...