4/25/2012

Metallic - Spring Trends 2012

Ookal ben ik niet een persoon dat alle trends opvolgd, bepaalde trends spreken mij wel aan. Natuurlijk is het leuk om mezelf naar de mode toe te kleden, maar ikzelf gooi er altijd een scheutje van 'mij' in. Hieronder zie je één van mijn top 5 trends van dit moment, die ik zelf opvolg en die ik zelf heel leuk vind.




Metallics staan elke huidstype wel goed, je moet alleen goed weten of je goud of zilvertinten moet nemen. Daar kom je achter door een simpele test: neem een groot zilverkleurig sieraad en houd het naast je gezicht: straalt je gezicht nu helemaal of lijkt ie juist te verbleken en weg te vallen? In het eerste geval ben je dus meer een zilver type. Dit doe je ook met goud. Er zijn ook mensen die beiden goed kunnen hebben, maar dat zijn er maar weinig. Ik ben bijvoorbeeld een goudtype, omdat mijn huid ook een goude ondertoon heeft.
Naast de standaard goud en zilver metallic tinten zijn er tegenwoordig ook andere metallickleuren, zoals lichtroze, limegroen en donkerblauw.
Zorg dat je metallic tinten sowieso ook met iets zachts combineert, zoals katoen, satijn of zijde. Anders kun je er al snel té metaal-achtig eruit zien. Ook moet je de rest een beetje rustig houden, omdat je met metallic erg opvalt.
Metallic heels trend 2012
Yves Saint Lauren, Louis Vuitton
Jammer genoeg passen Louis Vuitton en Phillip Lim niet bepaald in mijn budget (of ik zou een hele berg River Island kleding moeten opofferen.. hell no!), dus hier wat betaalbaardere items:
Zara
Roland Mouret 
Roland Mourat
IRO 
IRO
AX Paris 

Xoxo

4 comments:

  1. Wat een leuke post! Bij mij past zilver het best! :-)

    ReplyDelete
  2. leuk hoor ziet er mooi uit!!
    xxx

    ReplyDelete
  3. Leuke post, maar ikzelf vind het niet een 'fantastische' trend...
    Liefs!

    ReplyDelete
  4. Love the mettalic things!!! the Louis Vuitton shoes are amazing, love them :)
    xoxo

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...