4/18/2012

High Tea

Omdat het schooluitje naar het strand vorig jaar niet meer door ging, had onze Engels lerares (toen nog onze mentor) ons beloofd dat we een High Tea in de klas mochten houden. Natuurlijk waren er cupcakes, sandwiches (zandheksen?) en geen thee aanwezig!
De meeste meiden hadden wat meegenomen, enkele jongens ook en natuurlijk onze lerares ook. Ikzelf had maar wat slagroom meegenomen (nou ja, altijd beter dan niets toch?), en velen hadden ook zelf dingen gemaakt.
Maar het 'toppunt' was toch wel dat mijn vriendin Ester, ondanks ze al bijna een week ziek is, zo'n vijftig prachtige cupcakes heeft gemaakt en ze zelf ook is komen langsbrengen! Ester, als je dit leest, namens mij en waarschijnlijk ook de hele klas, superlief dat je het gedaan hebt!








Natuurlijk koos ik de cupcake met het moustachemannetje (ik ben namelijk een beetje verslaafd aan snorren).


Dit zijn echt de overheerlijkste dingen in de wereld, bedankt Isabella!



 Met mijn vriendinnen op de foto! :) (Wow, ik heb een groot hoofd!)




Xoxo

No comments:

Post a Comment

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...