4/26/2012

English with gold

Dit gaat heel stom klinken, en heel vooroordeelend, maar bij Engelsen moet ik altijd denken aan van die mensen met overhemden en daarover een (geruite) trui. Het is tegenwoordig een ware trend onder de populaire modebloggers (denk: Fashiontoast, afterDRK).

Rumi Neely (Fashiontoast)

Sabrina Meijer (afterDRK)
Dus hier ook, mijn foto's (welliswaar niet zo spectaculair als deze hierboven, maar het gaat om de kleding, toch?).


(Blouse - Mango, Trui - H&M, Leather pants - DEPT, Necklace - ?)

Het was wel stikheet zeg, mijn nep(?) leren broek is enorm dik (ik zou de titanic hebben overleefd met deze broek aan, die houdt me wel warm!) en ik begon helemaal te zweten erin. Ook een trui over een overhemd met een chunky ketting raad ik je niet aan als je heel veel van comfy houdt. Maarja, ik wou deze outfit eenmaal aan, en ik ben koppig als een ezel (wacht.. klopt dat gezegde wel?).

Xoxo

1 comment:

  1. Love the coloring in the first photo. Your hair is so adorable! I always try to do bangs, but they just don't seem to work for my face. Thank you for stopping by!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...